Şu ana kadar eminim ki sitemize girdiniz ve güldünüz, eğlendiniz, coştunuz, sinirlendiniz, beğendiniz, beğenmediniz, hödö, vb.
Biliyorumki bizi leylekler getirmedi sizler vaad ettiniz... Ama hiç olmazsa girdiğinizde beğendiğiniz şeylere yorum yazarsanız bu meteliksizlerin gönlünü hoş edersiniz...
sağ olun
yazan: apartman yöneticisi
Dipnot : Blog yorumları sadece blog üyelerine açık idi. Şuan herkese açık durumdadır.
Not yazarı : Mahallenin muhtarı
8 Mart 2009 Pazar
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Çok sevdiğimiz adsız yorumcumuz...
YanıtlaSilYorumlar konunsundaki hassasiyetinizi anlıyorum. Ve bizi gerçekten bir "çizgide" gördüyseniz bunu bir sevinçle karşılıyorum... İşte sizin gibi gerçek okuyucular sayesinde zaten daha iyi işler yapabileceğimize gerçekten inanıyorum... Şu ana kadar ki hiçbir yazımızı da zaten "birisi mutlaka yorum yapmalı" diye "beğensin" diye yapmadık. Daha önceden her okuyucumuz yorum yapamıyordu isteseler bile. Ancak Güvenlik arkadaşımızında belirttiği gibi "her okuyucunun da yorum yapabilme opsiyomunu" daha yeni başlattık. Böylece yaptıklarımızın nasıl tepkiler gördüğünü görecektik. Amacımız her geçen blogumuza bir yorum bıraksın değil; gerçekten takip edenlerin, sizin gibi, böyle yorumlar yazmasıydı. Asıl düşünülen şey "popüleritemiz artsın" değil; "okuyucularımız aynamız olsun" görüşüdür. Bunda da çizgimizi bozacak bir şey görmüyorum. Çünkü zaten her geçen yine yorum yapmayacak ama gerçekten takip edenler, merak edenler artık yorum yapabilecekler.
Fikirleriniz için çok teşekkür ederiz.
YazaR: Mete