Globalleşen dünyamızda teknoloji gerçektende her alanda etkisini göstermiş ve artarak gösterecektir de kuşkusuz. Teknoloji bir çok olanaksızı olanaklı kıldı. Ancak getirdiği şeyler her zaman da yapıcı olmadı maalesef. Şerefsizi şerefli, güçlüyü daha güçlü, zayıfı daha zayıf hale getiren de "o" idi.
Gelelim Photoshop boyutuna... Bu meret ise tüm görselleri göründüğünden farklı göstermek için çalışmış daima, yıllar boyunca, hep. Bu Supra-Natural güç tabi ki teknolojinin bir uzantısı olduğu için kötü de kullanılmış iyi de. Tombalakları zayıflatmış, istenmeyen şeyleri yok etmiş, insanoğlunu Ay'a ayak bastırtmış hatta bayrak diktirmiş (!) ve daha niceleri... Hep kötülükleri örtmüş "Healing Brush" 'larla.
Ve bence dünyada bunlar olurken Photoshop iyilik adına insanların hizmetinede sunulmuş zaman zaman... İşte bence bu icadı iyiliklere vesile eden bir site var ki sizi eğlendirecek, zaman geçirmenizi sağlayacak, düşündürecek falan ve filan...
www.bobiler.org Parmaklarınızın ucunda!
yazan: mete
10 Mart 2009 Salı
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder